.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با عنایت به افزایش قیمت املاک، یکی از شیوه و شگرد‌های کلاهبرداران، شناسایی املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام و سند سازی با شگرد جعل اسناد و فروش آن می‌باشد.

 

او افزود: در همین راستا فردی اهل و ساکن تهران طی شکوائیه‌ای اظهار داشته مالک زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع واقع در جاده دریا ساری کنار جاده اصلی می‌باشد که بدلیل عدم حضور در شهرستان ساری به تازگی مطلع شد که افرادی با سند سازی جعلی زمین موصوف را تصرف و اقدام به فروش آن کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: پرونده توسط کارآگاهان این پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ادله و مستندات نیز اخذ و تحقیقات نامحسوس و میدانی آغاز که برابر اطلاعات کسب شده از معتمدین منطقه و مشاورین املاک منطقه صحت فروش نامه اصلی ارائه شده توسط شاکی تائید و مشخص شد متهمان از افراد سابقه دار و دارای سوابق متعدد کلاهبرداری و جعل عنوان می‌باشند.

 

سرهنگ قیصری با بیان اینکه دستور جلب و دستگیری ۳ متهم اصلی این پرونده و توقیف ملک و جلوگیری از فروش آن نیز از طریق مرجع قضائی اخذ شد، افزود: متهمان در عملیات پلیسی دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و رسیدگی ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.